„Każdy człowiek jest NIEWYCZERPANYM źródłem własnego rozwoju i potencjału” |
Bożena Szot – Matosek |
Ostatnim etapem procesu kształcenia jest przystąpienie do egzaminu.
W realizowanej innowacji przyjęto dobrowolność uczestniczenia w tej fazie. Ostatecznie wszyscy uczestniczy zadeklarowali udział w egzaminie.
Egzamin był formą podsumowania i sprawdzenia zdobytych kompetencji w tym wiedzy i umiejętności, a także weryfikacją postaw.
Egzamin miał formę sesji indywidualnej z coachem, przy czym osobą prowadzącą sesje był uczestnik, druga część egzaminu to mentoring.
Poniżej najważniejsze zasady procedury egzaminacyjnej:
1. Czas egzaminu 30 minut.
2. Egzamin przeprowadzany w formie sesji coachingowej, przy czym egzaminator jest klientem podczas sesji.
3. Egzamin może być przeprowadzony przez skaypa przy zachowaniu wizji i słuchu, w przypadku osób niewidomych może to być również telefon.
4. Uczestnik egzaminu przeprowadza sesję coachingową z egzaminatorem.
5. Informacja zwrotna od uczestnika egzaminu: Uczestnik egzaminu dokonuje samooceny przeprowadzonej sesji odpowiadając na pytania: Co było dobrze ? Co by zmienił ? Czy chciałby coś nowego wprowadzić ? Jak się czuje po przeprowadzonej sesji ?
6. Informacja zwrotna od egzaminatora: Uczestnik egzaminu otrzymuje informację zwrotną zgodnie z kartą egzaminacyjną.
7. Uczestnik otrzymuje ocenę zgodna ze skalą punktową.
8. Przekazanie informacji uczestnikowi i karty oceny po egzaminie.
9. Za egzamin uczestnik może otrzymać maksymalnie 39 pkt. Egzamin uważa się za nie zdany jeśli został zakończony z wynikiem 24 pkt. W takiej sytuacji istnieje możliwość wyznaczenia kolejnego terminu egzaminu
„Każdy człowiek jest NIEWYCZERPANYM źródłem własnego rozwoju i potencjału” |
Bożena Szot – Matosek |